Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rank-math domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/sanaidea/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rank-math-pro domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/sanaidea/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/sanaidea/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
هویت بصری چیست؟ - ایده پردازان ثنا
ما را دنبال کنید

ما براساس مطالعات نوین کسب‌ و کار به جرأت به شما می‌گوییم، چیزی که اهمیت دارد داشتن خلاقیت و ابتکار عمل است.

ایده پردازان ثنا

هویت بصری چیست؟

هر فردی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودش باعث میشه اون از بقیه متمایز بشه و تو جامعه شناخته بشه.
تلفیق ویژگی های بصری و قابل لمس ( مثل راه رفتن , لباس پوشیدن و … ) و ویژگی های نامرئی مثل طرز فکر، بایدها و نبایدهای ذهنی و عقاید و شخصیت شما هویت بصری شما رو شکل میدهند و روش انتقال ویژگی های غیرقابل لمس انسان ها در جامعه از طریق رفتار بصری است تا شخصیتی قابل لمس از هویت انسان در ذهن مخاطب شکل بگیرد.
(همیشه اولین برداشت تاثیرگذارترین اثری هست که روی مخاطبتون می گذارید)
اینو به خاطر داشته باشید که تاثیرگذارترین اثری که شما روی مخاطبتون می گذارید اولین برداشتی هست که در برخورد اول با شما دریافت می کند که دقیقا این قائده در برند شما هم صدق می کند.
داشتن هویت مشخص نه تنها برای انسان ها بلکه برای برندها و مشاغل هم وجود داره که شامل لوگو، رنگ، بافت، شکل و فرم هست .
عناصر تشکیل دهنده هویت بصری پایه حیاتی توسعه هر برند هستند که به جاذبه بصری و انتقال سریع مفهوم و شناسایی یک شرکت کمک می کند.