هویت بصری چیست؟
هر فردی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودش باعث میشه اون از بقیه متمایز بشه و تو جامعه شناخته بشه.
تلفیق ویژگی های بصری و قابل لمس ( مثل راه رفتن , لباس پوشیدن و … ) و ویژگی های نامرئی مثل طرز فکر، بایدها و نبایدهای ذهنی و عقاید و شخصیت شما هویت بصری شما رو شکل میدهند و روش انتقال ویژگی های غیرقابل لمس انسان ها در جامعه از طریق رفتار بصری است تا شخصیتی قابل لمس از هویت انسان در ذهن مخاطب شکل بگیرد.
(همیشه اولین برداشت تاثیرگذارترین اثری هست که روی مخاطبتون می گذارید)
اینو به خاطر داشته باشید که تاثیرگذارترین اثری که شما روی مخاطبتون می گذارید اولین برداشتی هست که در برخورد اول با شما دریافت می کند که دقیقا این قائده در برند شما هم صدق می کند.
داشتن هویت مشخص نه تنها برای انسان ها بلکه برای برندها و مشاغل هم وجود داره که شامل لوگو، رنگ، بافت، شکل و فرم هست .
عناصر تشکیل دهنده هویت بصری پایه حیاتی توسعه هر برند هستند که به جاذبه بصری و انتقال سریع مفهوم و شناسایی یک شرکت کمک می کند.