ما را دنبال کنید

ما براساس مطالعات نوین کسب‌ و کار به جرأت به شما می‌گوییم، چیزی که اهمیت دارد داشتن خلاقیت و ابتکار عمل است.

ایده پردازان ثنا

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کمکی به شما می کند؟

اینکه بدانیم برای شروع یه کسب و کار باید با چه فرایندی اشنا باشیم خیلی کار دشواری نیست ولی بدانیم که هر شروعی نیاز به مهارت هایی از هر کسب و کار هست.

کسب و کار ها شاخه های مختلفی دارند که ارتباط هر دسته شغلی و ایجاد آن در بستر دیجیتال مارکتینگ و خدمات آنلاین نیازمند تخصص و دانش در زمینه دیجیتال مارکتینگ هست.

حالا بگویم که دیجیتال مارکتینگ چیست و کمک هایی که یک کسب و کار می کند به چه شکل هستند، دیجیتال مارکتینگ همانطور که مشخص هست زمینه فعالیت در فضای مجازی و آنلاین می باشد که با معرفی آن در فضای مجازی کسب و کار خود را به صورت آنلاین معرفی می کنند و مشتریانی که با این فضا اشنایی دارند می توانند با این دسته کسب و کار بصورت مجازی اشنا شوند. خدماتی که در ساختار و زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ هستند شامل: شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، تولید کلیپ های تصویری، عکاسی از محصولات و طراحی سایت می باشند.

شبکه های اجتماعی محتوای شما رو در قالب متن، تصویر و ویدئو به انتشار همگان می رساند.

تولید محتوا از مهمترین شاخه های یک کسب و کار برای اشنا کردن مخاطبان به خدمات و محصولات یک کسب و کار هست که نیازمند معرفی و توضیحات بیشتر هستند.

کلیپ و ویدئوهای معرفی هم از زیر شاخه های تولید محتوا هستند که محتواهای محصولات و خدمات رو در این قالب پیاده سازی می کنند.

طراحی سایت هم دسته های مهم هست که بصورت فروشگاهی و معرفی شرکت یا کسب و کار میباشد.