ما را دنبال کنید

ما براساس مطالعات نوین کسب‌ و کار به جرأت به شما می‌گوییم، چیزی که اهمیت دارد داشتن خلاقیت و ابتکار عمل است.

ایده پردازان ثنا

اهمیت نقش سئو در طراحی وب سایت

در این قسمت از اهمیت سئو در طراحی وب سایت خواهیم گفت. به عبارت دیگر، برای بهینه سازی سئو وب سایت خود وقرار گرفتن آن در لیست های بالاتر رنکینگ گوگل و دیگر موتورهای جستجو باید بدانیم که چگونه طراحی وب سایت بهینه، بر روی SEO شما تأثیر می گذارد.
در ابتدا باید گفت، سئو به چه معناست؟ اطمینان پیدا کردن از جهت دسترسی آسان و سریع به وب سایت به گونه ای که ساختار وب سایت برای موتور های جست و جوگر قابل فهم باشد .سئو تنها درباره ی موتورهای جستجو نیست. بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.

همه آنچه در مورد نقش SEO در طراحی وب سایت خود باید بدانید.

1. کاری کنید که بازدید کننده عاشق وب سایت شما شود:این مسئله در مورد عناصر طراحی است که شما باید در نظر بگیرید. متن قابل خواندن ، روانشناسی رنگ ، استفاده از ساید بار ها و منوی وب سایت خود از جمله عواملی هستند که باعث جذب بازدید کننده و سپری کردن زمان بیشتر در وب سایت شما می شود. با اینکار جایگاه خود را در موتور های جستوجوگر افزایش دهید.

2. بهترین راه دسترسی را برای بازدید کنندگان خود ایجاد کنید: چند روش ساده برای راهنمایی بازدید کنندگان خود و پیش بینی چگونگی اتصال سریع آنها به اطلاعات مورد نظر وجود دارد. به عنوان مثال ، ضروری ترین کلید های خود را مانند منو ، لوگو شما باید بدون نیاز به تلاش زیاد برای پیدا کردن ، به راحتی قابل مشاهده باشند.

3. لینک های داخلی در وب سایت خود را فراموش نکنید: این لینک های به ظاهر بی ارزش، بهترین دوستان شما هستند. هرچه بازدید کننده بیشتر وقت خود را صرف کلیک کردن و پریدن از یک لینک به لینک دیگر کند ، موتورهای جستجو بیشتر می توانند سایت شما را کاربر پسند طبقه بندی کنند. در این صورت تعداد بیشتری از صفحات شما باز می شوند.

4. کسب کار خود را درنقشه محلی موتور جست و جوی گوگل ثبت کنید: گوگل روزانه حدود 3.5 میلیارد جستجو را انجام می دهد و تقریبا 88 در صد از کل جستجوهای تلفن همراه را تشکیل می دهد. جستجوهای محلی Google همچنین 76 درصد از افرادی که در طول روز از فروشگاه های محلی بازدید می کنند ، مستقیماً به فروش تبدیل می شوند.

5. از Header و Footer ها در جایگاه مناسب استفاده کنید: اگر بازدید کنندگان نتوانند منوی وب سایت شما به دلیل بزرگ بودن یک عکس و یا طولانی شدن یک متن در صفحه، را پیدا کنند، انگیزه خود را برای ادامه جست جو از دست می دهند و صفحه طراحی شما را ترک می کنند. این کار باعث می شود که تعداد بازدیدکنندگان شما در موتور جستوجوگر کم شود. برای جلوگیری از این کار، میتوانید منوی صفحه خود را در بخش های بالای صفحه (Header) و پاورقی (Footer) قرار دهید.

6. تولید محتوا برای سایت را جدی بگیرید: برای سفارش محتوا و متن مطالب توضیح محصولات و مقالات می توانید از فریلنسرهای متخصص تولید محتوا استفاده کنید. همچنین در صورتی که محتوای شما به صورت متن تکست نیست می توایند با ثبت سفارش تایپ مقاله و استخدام یک فریلنسر تایپیست به راحتی مطالب خود را در فرمت قابل ارائه برای وبسایت تحویل بگیرید.

این گونه است که کسب وکار های آنلاین شما در موتور های جست وجوگر پربازدید و شناخته شده خواهید بود.